الساالسا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

در انتظار السا❤❤◕ ‿ ◕✿

عشق من این هفته میاد

1394/6/18 13:18
305 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازم هفته دیگه میاد تو بغلم.چشمکمتنظر

بابایی واسه دیدنت لحظه شماری میکنه اما من واسه روزایی که تو دلم بودی دلم تنگ میشه.واسه تکون خوردنات که مث ماهی تو دلم شنا میکردی.بی حوصله

تو دلم که بودی خیلی دختر خوبی بودی،اصلا اذیتم نکردی شایدم من اذیتت کردم که تا ماه آخر میبردمت سر کار میدونم که بعد تولدت هم دختر خوبی میباشی .محبت

نمیدونم چه شکلی هستی شبیه منی یا بابایی،ظریفی یا تپلو،سفیدی یا سبزه نمکی من،هر جوری که باشی دخمل مایی منو بابایی عاشق دختر خوشگلمونیم.همیشه پیشتیم و مراقبت.با خیال راحت بیا پیشمون مامان و بابا منتظرتن.بغل

پسندها (4)

نظرات (2)

همراه رایانه
19 شهریور 94 10:27
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
بهاره و تیارا
20 شهریور 94 21:19
بی صبرانه منتظر السا جونیم